EMEKLİ ASKERDEN PAŞAYA MEKTUP

Bu günlerde ülkemin değerleri ve Atatürk’ün kurduğu cumhuriyetin kazanımları teker teker elden çıkarken gelecekten oldukça fazla endişe duyuyorum. Çünkü AKP hükümetinin uygulamaları endişe duymamı haklı kılıyor. Ne yazık ki AKP hükümeti kendinden emin bomboş engelsiz yolda yoluna devam ediyor. Ufak tefek kasisler çıksa da onlar alt tarafı birer kasis. Öyle görünüyor ki böyle giderse yoluna hız kesmeden de devam edecek. Dün TÜRBAN bu gün VAKIFLAR YASASI yarın kim bilir neyi uygulamaya koyacaklar. Bu gidişi kim durduracak…? Onlara kim dur diyecek? İşte bütün bunları düşünürken e-postama aşağıdaki Yaşar BÜYÜKANIT ‘a hitaben yazılmış bu mektup geldi. Ben okudum ve söyleyecek bir şey bulamadım….! Sizler belki söyleyecek çok şey bulabilirsiniz kim bilir…?

Sevgili Yaşar paşam,

Ben de Türk Silahlı kuvvetleri eski mensubuyum.
Yani askerlik yaptım. Hem de 20 ay, aslanlar gibi.
Sayın paşam, Genel kurmay başkanlığı görevine
gelmeden önce ve geldikten kısa bir süre –
Dolmabahçe sarayında ki 1 saatlik görüşmeye kadar
çok gürlediniz.. Hilmi Özkök -Hoca- paşamızdan sonra
sizin gelişiniz bize huzur vermişti, sizin bu kadar
gürlemenin sonunda sağanak seklinde yağacağınızı,
fırtınalar koparıp Cumhuriyeti koruyacağınızı
sanmıştık.. maalesef yanıldık..
Dolmabahçe sarayın da bir saat içerisinde ne
olduysa, oldu, siz değiştiniz ve her şeyi oluruna
bıraktınız!

Ben ve benim gibi laiklerin gördüklerini siz
göremiyor musunuz?
Cumhuriyet gidiyor, şeriat geliyor.. anlamıyor
musunuz?
Türk Silahlı Kuvvetlerinin ne kadar aciz durumda
olduğunun bilincinde değilmisiniz?
Bu sorulara cevabınız hayır ise, söylenecek birşey
yok, umut var demektir!
evet ise.. ben de teslim oluyorum!

Canım paşam, siz bakmayın hafif karakterli, Atatürk
düşmanı Engin Ardıç denen gazetecinin
yazdıklarına.. Atamızı her zamankinden daha çok
seviyoruz, sizleri de.

Siz bakmayın oynak karakterli Fatih Altaylı'nın "
Atatürkçülerin tek yaptığı şey e-mail göndermek"
dediğine..
ne yapacaktık, el de silah yobaz avına mı çıkalım?
biz medeniyiz, merhametliyiz ve Allah'a inanıyoruz!

Siz bakmayın yumuşak karakterli Ertuğrul Özkök'ün
önce dincileri öven, isine gelmeyince söven
yazılarına..
Özkök isterse Türkiye’yi bir hafta'da kurtarır..
yazıları ile.

Siz bakmayın dincilerin iktidara gelmesi için
her şeyi yapan TUSIAD’.. onlar, TURK = Menfaat'in
gerçek sahipleridir.

Siz bakmayın isminden başka devlet ile alakası
olmayan Devlet Bahçeli’ye..

Siz, lütfen, Anıtkabir’e doğru bakın ve ne
yapacağınıza karar verin. Görev emri orda yazılı!

Malumunuz Türk halkı, özellikle de %46.7 çok
cahildir, zaten öyle olmasa 2008 yılında, 1300'lu
yıllara dönmek istemezler.
Güzel paşam, simdi ilk okul'a giden, beyinleri
şeriat ile yıkanan, Fethullah'cı ana babaların
bebeleri, 15-20 yıl sonra Türkiye’de yönetime
geldiklerinde neler olabileceğini belki siz ve ben
görmeyeceğiz ama, o günleri yaşayacak olan
çocuklarımız, torunlarımız size, en çok ta bana
küfür edecekler.
Sizi bilmem ama, ben arkamdan küfür edilmesini içime
sindiremiyorum..

Hz. Yasar Paşam.. Umudun tükendiği noktadayız.

Büyük Paşam, ne kadar Atatürk'çü olduğumu Bir kez
daha söylemek malumun ilanından öteye gitmez ama,
ben yine de yazayım.

ATATÜRK MÜ DAHA ATATÜRK’ÇÜ, BEN Mİ, TARTIŞILIR !
Unutmayalım ki benim gibi 37 milyon daha var "
%53.3 "

Uzun lafın kısası..

İhtilal Türkiye’yi 25 YIL
Şeriat 250 YIL geri götürür

TERCİH SİZİN

Emekli Onbaşı Özer

Bu e-mail tek umudumuz sayın Genel Kurmay Başkanımıza
ve listemde ki 1 milyon 642 bin 456 bin saygın
kişiye gönderilmiştir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Size çarpan araç faili meçhul ise

RON CLARK STORY

BAŞKA BİR İSTATİSTİK