Şimdide Ekmeğimizle oynuyorlar



teskŞimdide ekmeğimizle oynuyorlar. Epeydir dikkatimi çekiyor. Ekmeklermi küçüldü yoksa banamı öyle geliyor diye düşünüyordum. Bu gün her zamanki gibi imal ettikleri ürünlere güvendiğim unlu mamüller satıcısından yine ekmek alıyordum. Firma ortaklarından biride tezgahtarın yanındaydı. Tezgahtara dedimki "şu teraziye bir küçük ekmek koyarmısın?" Tezgahtar patronu Turgut beye baktı. Oda "bana bakma kızım koy dedi" Teraziye konan normal boy ekmek 170 gr. geldi. "Birde büyük ekmek koy dedim" Teraziye konan büyük ekmek ise 310 gr. geldi. Turgut bey duvarda asılı TESK (Esnaf ve Sanatkarlar konfederasyonunun fiyat tarifesini gösterdi. Tarifede Normal Ekmek 150 gr. 0.50 YTL(500.000 TL.) Büyük ekmek 300 gr. 1.00 YTL (1.000.000 TL) Şaşırdım epeydir de böyleymiş. Şimdi eskiden beri normal boyda ki ekmek 250-300 gr. dı ve yakın zamana kadarda 0.30 YTL.(300.000 TL.)den satılıyordu. AKP iktidarı sayesinde ekmeğimizde çaktırmadan yarıya inmiş vede fiyatı da neredeyse iki katı. Hani enflasyon tek haneye inmişti. Pes yani....

İktidar partisi AKP 'nin Türk milletine en son kazığı Türk Telekom. Vatana millete hayırlı olsun. Diğer kazıklar yolda. Bu gün haberlerde yeni seçim konuşmasını dinledim. Herkese ev, araba ve iş vaadediyordu. Güleyim bari ufak atsında civcivler yesin. Bu güne kadar ne yaptınki bundan sonra mı yapacaksın aklın nerdeydi sayın RTE. Bu milleti enayimi zannediyor yoksa bu millet hakikaten enayimi? Çaktırmadan Sağlığı paralı yaptılar. Sağlık bakanı bas bas bağırıyordu emekli ve çalışanlar hastanelerde bir kuruş para ödemeyecek diye. Ama artık hastanelerde kan tahlili bile paralı. Ankara'da yeni açılan Ufuk Üniversitesi Hastanesi'nde yeni Endoskopi yaptılar. Endoskopi için 28 YTL (28.000.000 TL.), Kan Tahlili içinse 3,5 YTL.(3.500.000 TL.) para ödedim. Eğitim de yolda. Yıllarca sağlık için emekli sandığına dünya kadar para ödeyen emekliler (SSK, BAĞKUR 'da dahil) bu iktidar sayesinde artık hastanelere gidince para ödemeden muayene olamıyor olsada tedavi olamıyor. Devletin Okullarınıda satışa çıkardılar. Geriye ne kaldı...
Ekmeğimizle oynayanlardan daha ne beklerizki...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Size çarpan araç faili meçhul ise

RON CLARK STORY

BAŞKA BİR İSTATİSTİK