ÇOK SABIRLI ÇALIŞANLAR

Dün biricik aşkım karımın gönderdiği mailler arasında bir tanesi beni çok güldürdü ve sizlerle paylaşmaya karar verdim. Maili aynen yayınlıyorum.

Yapı kredi Müşteri Hizmetleri Servisi

  • İyi Günler Ben Yeşim Nasıl Yardımcı Olabilirim
  • Hörmetler Akbankın telefonunu verirmisiniz
  • Beyeefndi Burası Yapkredi 118 değil
  • Allah alah biz bilmiyormuyuz ikinizde bankasınız işte ölürmüsün bi yardımcı olsan
  • Bilmiyorum telefonu beyefendi
  • Bilen biri vardır bir sor bakalım yanındakilere
  • kimse bilmiyor beyefendi
  • ne zaman sordunda cevap veriyorsun. Kodumun kafasızı
  • İyi Günler Ben Melek Nasıl Yardımcı Olabilirim
  • Pınar hanım Oradamı
  • yok su anda ben nasıl yardımcı olabilirim
  • yok bana pınar hanım lazım
  • bankayla ilgili değimli
  • yok baksa bisey soracaktım
  • burada sadece bankacılık hizmeti verilir tanıyorsanız cebinden arayın
  • sende varmı cebi
  • hayır yok
  • valla bul sunu be . peki çıktığı biri varmı biliyormusun ?
  • Telefon Kapatılır
  • İyi Günler Ben Sedef Nasıl Yardımcı Olabilirim
  • Kaç Para
  • Pardon
  • Borcum Kaç para kardesim
  • Beyeefendi Siz kimsiniz
  • A... şerefsizleri ..A.. O..su günde 10 sefer arıyorsunuz borcu ne zaman yatırıcan diye simdide tanımıyormusunuz
  • Beyefendi küfretmeyin günde binlerce insan arıyor nerden bileyim siz kimsiniz
  • Selim Yurdatapar Ben
  • Kayıtlarınıa Ulaşıcam bi saniye Evet binüçyüz ellilira seksen yeni kuruş borcunuz var
  • Bu mu yani Olay Koca banka ben Parayı verince rahatlaycakmı..
  • beyefendi bu bir borç ve gecikmiş bir borç ödemeniz gerekir
  • Ben de biliyorum onun için aradım iste. Adamı hasta ettiniz be 10 gündür.. Neyse Yolla
  • Birini Alsın Parayı..
  • Beyendi siz getireceksiniz parayı ne demek yolla birini alsın parayı
  • N edemek ya birde orda sıra bekliycem oldu be dükkanımı kapatayım
  • Şubeye birini gönderin öyle ise
  • K.. O.. bi de akıl veriyor ben böyledim siz gelip almadınz çokta
  • S.. Arayın benide isteyin parayı. Alırsınız Babayı..
  • İyi Günler Ben Sinan Nasıl Yardımcı Olabilirim
  • İyi günler Araba almak İstiyorumda
  • Pardon. Ha Kredi içinmi Arıyorsunuz
  • Evet Araç Kredisi
  • Faiz Oranlarımı Öğrenmek İstiyorsunuz
  • Hem Onu Hemde Kaç Para verirsiniz
  • Alacağınız aracın Modeline göre değisir üstelik 0km alıyorsanız
  • Arabayı satın alacağanız yer hallediyor bu islemleri
  • Ya biz biyerden araba almıycaz arabamız var zaten
  • Peki neden öğrenmek sitiyorsunuz
  • Babam arabayı bana satıyormus gibi göstericek.. sizden para alıcaz. Bi düğün muhabbeti varda ben çalısmıyorum bu yüzden tüketici kredisi alamıyorum. Biz size ara ara öderiz onu.
  • valla çok açık sözlüsünüz ama bu seilde size kredi vermezler araba kaç model
  • 92 kartal
  • çok az kredi çıkar
  • canım 2000 model pejo deriz
  • Oldu Oldu siz gidin hemen bir şubeye bana anlattığınız gibi anlatın
  • oldu ii günler çok saolun

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Size çarpan araç faili meçhul ise

RON CLARK STORY

BAŞKA BİR İSTATİSTİK