BEDAVA KUCAK

B
u gün bana eşim bir mail göndermiş. Maili açtığımda bir sayfanın link adresi olduğunu gördüm. Adresin benim sürekli takip ettiğim başarılı genç kardeşlerimizden(web ustalarımızdan) Kanada da yaşayan Mehmet Doğan 'ın ALTI ÜSTÜ TASARIM 'a ait olduğunu görünce şaşırdım. Neyse linke tıkladım. Karşılaştığım yazının başlığı BEDAVA KUCAK olduğunu görünce önce bir şey anlamadım. Sonra yazıyı okuyunca Mehmet kardeşim yanımda olsaydı kalkıp onu hemen kucaklardım. Üstüne üstlük birde yanaklarından öperdim. Yazdığı konuyla ilgili altta birde video olduğunu gördüm. Onu da seyrettim. Evet Mehmet bu güzel topraklarda yaşayan millet olarak şu günlerde en çok ihtiyacımız olan şey millet olarak kucaklaşmak. Bu yazıyı okuduktan sonra hemen en yakınınızdaki kişiyi kucaklayın olmazmı........?



Yorumlar

Mehmet Doğan dedi ki…
Merhaba. Ben de siteni bu video sayesinde bulmus oldum. Gorusmek uzere.

sevgilerle,
Mehmet Dogan
ihtiyarus dedi ki…
Sayın genç ustam;
Beni çok mutlu ettin. Nezaket gösterip yorum bırakman da ayrı bir incelik. İznin olursa KANADA da olsan da seni kucaklarım. Millet olarak kucaklaşmaya ihtiyacımız var. Yazılarını muntazam olarak takip ediyorum... Sevgiyle kal...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Size çarpan araç faili meçhul ise

RON CLARK STORY

BAŞKA BİR İSTATİSTİK